Czy sprzedaż kawy i kanapek uratuje Pocztę Polską? Marcin Zieliński: Poczta Polska jest przedsiębiorstwem trwale nierentownym [rozmowa]
Nowy pomysł biznesowy Poczty Polskiej komentuje Marcin Zieliński, ekonomista Forum Obywatelskiego Rozwoju.
Pojawiła się informacja, że Poczta Polska zamierza pilotażowo wprowadzić sprzedaż kawy i kanapek w wybranych placówkach. Czy to jest rozsądny pomysł?
Można nawet powiedzieć, że to w jakiś sposób zabawna informacja. Ale do tego, że w urzędach pocztowych oferuje się szwarc, mydło i powidło, Poczta Polska zdążyła nas już przyzwyczaić. W urzędach można już kupować słodycze, prasę, dewocjonalia itp. Po prostu do tej mnogości dodane zostaną kolejne produkty czy usługi spoza zasadniczej palety usług pocztowych.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.