Czy sprzedaż kawy i kanapek uratuje Pocztę Polską? Marcin Zieliński: Poczta Polska jest przedsiębiorstwem trwale nierentownym [rozmowa]

Czytaj dalej
Fot. Jacek Smarz
Tomasz Rozwadowski

Czy sprzedaż kawy i kanapek uratuje Pocztę Polską? Marcin Zieliński: Poczta Polska jest przedsiębiorstwem trwale nierentownym [rozmowa]

Tomasz Rozwadowski

Nowy pomysł biznesowy Poczty Polskiej komentuje Marcin Zieliński, ekonomista Forum Obywatelskiego Rozwoju.

Pojawiła się informacja, że Poczta Polska zamierza pilotażowo wprowadzić sprzedaż kawy i kanapek w wybranych placówkach. Czy to jest rozsądny pomysł?
Można nawet powiedzieć, że to w jakiś sposób zabawna informacja. Ale do tego, że w urzędach pocztowych oferuje się szwarc, mydło i powidło, Poczta Polska zdążyła nas już przyzwyczaić. W urzędach można już kupować słodycze, prasę, dewocjonalia itp. Po prostu do tej mnogości dodane zostaną kolejne produkty czy usługi spoza zasadniczej palety usług pocztowych.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Tomasz Rozwadowski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.