Czas uporządkować to, czym turysta może się cieszyć, zwiedzając Kujawy i Pomorze. Tak rodzi się strategia

Czytaj dalej
Fot. Marek Weckwerth
Marek Weckwerth

Czas uporządkować to, czym turysta może się cieszyć, zwiedzając Kujawy i Pomorze. Tak rodzi się strategia

Marek Weckwerth

Właśnie rozpoczęła się praca nad Strategią Rozwoju i Promocji Produktów Turystycznych Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Specjaliści rozpoznają i oceniają oferty produktowe regionu oraz określają wstępne możliwości ich wsparcia w drodze do odbiorcy - mieszkańców regionu i turystów.

Burza mózgów odbywa się podczas dwudniowych (czwartek i piątek) warsztatów w obiektach Przystani Bydgoszcz na Wyspie Młyńskiej. Organizatorami spotkania są Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu wraz z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną.

Stratega Rozwoju i Promocji Produktów Turystycznych jest następstwem opracowanego wcześniej dokumentu, który wyznacza priorytety rozwoju naszego regionu - Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego do 2030 roku - Strategia Przyspieszenia 2030+.

Całość prac nad strategią ma być oparta przede wszystkim na odkryciu potrzeb branży turystycznej i samorządów, i zaangażowaniu ich do współpracy. Podstawowym kryterium doboru narzędzi do prac zarówno podczas warsztatów jak i w trakcie opracowywania strategii jest użyteczność w procesie wprowadzenie na rynek, marketingu i komercjalizacji oferty czasu wolnego regionu. 

Dokument ma przynieść realną zmianę w sile obecności produktów turystycznych regionu na rynku, a w ślad za tym częstością ich wyboru przez mieszkańców i turystów. Pociągnie to za sobą zmianę wizerunku regionu w odbiorze Polaków.

Więcej o tym przeczytasz w pełnej wersji artykułu.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Marek Weckwerth

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.