Czarny piątek pokazuje wysokość sklepowych marż

Czytaj dalej
Fot. Ewelina Wójcik
Alicja Zboińska

Czarny piątek pokazuje wysokość sklepowych marż

Alicja Zboińska

Z dr. Pawłem Kowalskim z Katedry Marketingu Politycznego Uniwersytetu Łódzkiego rozmawia Alicja Zboińska.

Dzisiaj polskie sklepy nie będą się znacznie różniły od amerykańskich: po obu stronach oceanu obchodzony jest tzw. czarny piątek. W USA to początek sezonu na zakup wigilijnych prezentów. Czy nasi klienci mają się na co cieszyć, czy jednak nie dorównujemy USA?

Krzysztof Szymczak Dr Paweł Kowalski: Koniunktura gospodarcza jest obecnie dobra, do ludzi trafiło w ostatnim czasie więcej pieniędzy, można drożej sprzedawać towary. Konsumenci akceptują wyższe ceny, mamy wręcz urodzaj konsumpcji

Obowiązują promocyjne ceny, a przynajmniej się nas o tym przekonuje.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Alicja Zboińska

Jestem dziennikarką Dziennika Łódzkiego, zajmuję się głównie sprawami konsumenckimi, pomocą naszym czytelnikom w rozwiązywaniu codziennych problemów. Piszę artykuły o tematyce społecznej, gospodarczej, na przykład o trendach na rynku pracy, działalności przedsiębiorstw. Zajmuję się również szeroko pojętym handlem, zmianami w działalności galerii handlowych, nie tylko w dobie pandemii.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.