Bartłomiej Bitner, Ewa Łukomska

Co można napisać na koszulce? Te hasła Cię zaskoczą

„Piździ jak w Kieleckiem” to slogan, którym posługują się nie tylko kielczanie. Gadżety prezentuje Jakub Waszak z Sense of Poland Fot. Dawid Łukasik „Piździ jak w Kieleckiem” to slogan, którym posługują się nie tylko kielczanie. Gadżety prezentuje Jakub Waszak z Sense of Poland
Bartłomiej Bitner, Ewa Łukomska

Kielecki dworzec autobusowy, świętokrzyska czarownica, a nawet lokalny pogodowy slogan doczekały się własnych t-shirtów. Napisy z przesłaniem na swoich ubraniach umieszczają jednak nie tylko przedsiębiorcy z Kielecczyzny, ale też ogromne koncerny odzieżowe, a nawet elitarne domy mody.

Podczas ubiegłorocznych tygodni mody ogromną popularnością cieszył się t-shirt stworzony przez dom mody Dior. Koszulkę z napisem „we should all be feminists” (wszyscy powinniśmy być feministami) chętnie nosiły trendsetterki, a ich garderobą, tradycyjnie, zainspirowało się mnóstwo innych dziewczyn. Wcześniej na szczytach list popularności utrzymywał się t-shirt głoszący „the future is female” (przyszłość jest kobietą). Od tego rodzaju haseł nie stronili również mężczyźni. Jednak naprawdę ponadczasowe wydają się być nieco „lżejsze”, a zarazem zabawne napisy, które proponuje mnóstwo sieciówek i nie tylko.

Przeczytaj,  skąd ta chęć manifestowania poglądów czy przynależności oraz o symbolach Kielc z przymrużeniem oka.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Bartłomiej Bitner, Ewa Łukomska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.