Chorzy skarżą się rzecznikowi praw pacjenta. Setki sygnałów z Pomorza
Setki zgłoszeń z Pomorza odebrano w zeszłym roku w biurze rzecznika praw pacjenta. Chorzy skarżą się m.in. na kolejki, mają też zastrzeżenia do skuteczności leczenia. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej.
Jak się dowiedzieliśmy w biurze RPP, w ubiegłym roku z naszego regionu (za pośrednictwem infolinii) do rzecznika wpłynęło ponad 2,5 tysiąca zgłoszeń.
- Ogólnopolska bezpłatna infolinia rzecznika praw pacjenta jest najczęściej wybieraną formą kontaktu - mówi Bartłomiej Chmielowiec, RPP.
W artykule m.in.:
- Ile jest skarg pacjentów
- Czego dotyczą skargi
- Jak często pacjenci mają racje
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.