Chory łodzianin walczy ze sklepem o naprawę laptopa
W lipcu miną dwa lata odkąd Tomasz Zbytniewski, niedosłyszący łodzianin, kupił laptopa w sklepie sieci Neonet. Łodzianin twierdzi, że otrzymał uszkodzony sprzęt, sklep odmawia uznania reklamacji i proponuje płatną naprawę. Końca sporu nie widać.
Pan Tomasz na sprzęt otrzymał tysiąc zł dofinansowania z PFRON. Laptop kosztował niespełna 2,1 tys. zł, nie jest używany.
Kto zniszczył laptopa, którego pan Tomasz kupił w sklepie Neonet? Która wersja jest prawdziwa - konsumenta czy sklepu? Jak sytuację ocenia rzecznik konsumentów? O tym przeczytasz w zamkniętej części artykułu
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.