Chory łodzianin walczy ze sklepem o naprawę laptopa

Czytaj dalej
Fot. Grzegorz Gałasiński
Alicja Zboińska

Chory łodzianin walczy ze sklepem o naprawę laptopa

Alicja Zboińska

W lipcu miną dwa lata odkąd Tomasz Zbytniewski, niedosłyszący łodzianin, kupił laptopa w sklepie sieci Neonet. Łodzianin twierdzi, że otrzymał uszkodzony sprzęt, sklep odmawia uznania reklamacji i proponuje płatną naprawę. Końca sporu nie widać.

Pan Tomasz na sprzęt otrzymał tysiąc zł dofinansowania z PFRON. Laptop kosztował niespełna 2,1 tys. zł, nie jest używany.

Kto zniszczył laptopa, którego pan Tomasz kupił w sklepie Neonet? Która wersja jest prawdziwa - konsumenta czy sklepu? Jak sytuację ocenia rzecznik konsumentów? O tym przeczytasz w zamkniętej części artykułu 

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Alicja Zboińska

Jestem dziennikarką Dziennika Łódzkiego, zajmuję się głównie sprawami konsumenckimi, pomocą naszym czytelnikom w rozwiązywaniu codziennych problemów. Piszę artykuły o tematyce społecznej, gospodarczej, na przykład o trendach na rynku pracy, działalności przedsiębiorstw. Zajmuję się również szeroko pojętym handlem, zmianami w działalności galerii handlowych, nie tylko w dobie pandemii.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.