Chojniczanka. Grosz do grosza, a uzbiera się na ekstraklasę?

Czytaj dalej
Fot. Przemek Świderski
Piotr Hukało

Chojniczanka. Grosz do grosza, a uzbiera się na ekstraklasę?

Piotr Hukało

Chojniczanka to klub nieszablonowy. Udowadnia to na boisku, ale również w sferze finansowej. Drużynę wspiera bowiem ponad 140 sponsorów, a liczba ta cały czas rośnie.

Oparcie bezpieczeństwa finansowego „Chojny” na wielu małych sponsorach to forma, którą zarząd klubu wybrał 12 lat temu i konsekwentnie nią kroczy. Patrząc na Chojniczankę można uznać, że pomysł się sprawdził. „Chojna” z prowincjonalnego klubu grającego w niższych ligach stała się rozpoznawalnym I-ligowcem, który śmiało aspiruje do gry w piłkarskiej elicie.

Ile pieniędzy trzeba wpłacić, by zostać srebrnym sponsorem Chojniczanki?

Jak sponsorzy budują wizerunek Chojniczanki?

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Piotr Hukało

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.