Chojniczanka. Grosz do grosza, a uzbiera się na ekstraklasę?
Chojniczanka to klub nieszablonowy. Udowadnia to na boisku, ale również w sferze finansowej. Drużynę wspiera bowiem ponad 140 sponsorów, a liczba ta cały czas rośnie.
Oparcie bezpieczeństwa finansowego „Chojny” na wielu małych sponsorach to forma, którą zarząd klubu wybrał 12 lat temu i konsekwentnie nią kroczy. Patrząc na Chojniczankę można uznać, że pomysł się sprawdził. „Chojna” z prowincjonalnego klubu grającego w niższych ligach stała się rozpoznawalnym I-ligowcem, który śmiało aspiruje do gry w piłkarskiej elicie.
Ile pieniędzy trzeba wpłacić, by zostać srebrnym sponsorem Chojniczanki?
Jak sponsorzy budują wizerunek Chojniczanki?
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.