Elektroniczny system reklamacji produktów żywnościowych stwarza szanse, że więcej sporów z producentem rozstrzyganych będzie po myśli klienta - twierdzi Edyta Kochlewska z magazynu „Dla Handlu“.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otworzył Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów dotyczących Żywności. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu?
To, co wydaje się najistotniejsze w tym projekcie, to dostrzeżenie potrzeb konsumenta. Konsumenci bywają niezadowoleni z jakości kupowanych produktów i możliwość wniesienia bezpłatnej internetowej reklamacji może być atrakcyjna nie tylko dla kupujących, ale i dla producentów.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.