Tomasz Rozwadowski

Centrum pomoże konsumentom w dochodzeniu swoich praw

Edyta Kochlewska Fot. materiały prasowe Edyta Kochlewska
Tomasz Rozwadowski

Elektroniczny system reklamacji produktów żywnościowych stwarza szanse, że więcej sporów z producentem rozstrzyganych będzie po myśli klienta - twierdzi Edyta Kochlewska z magazynu „Dla Handlu“.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otworzył Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów dotyczących Żywności. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu?
To, co wydaje się najistotniejsze w tym projekcie, to dostrzeżenie potrzeb konsumenta. Konsumenci bywają niezadowoleni z jakości kupowanych produktów i możliwość wniesienia bezpłatnej internetowej reklamacji może być atrakcyjna nie tylko dla kupujących, ale i dla producentów.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Tomasz Rozwadowski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.