Coraz więcej Polaków zwleka z zakupami nawet potrzebnych rzeczy, licząc na upusty. A niemal regułą staje się nabywanie na promocjach rzeczy, które posłużą jako świąteczne upominki. Co ważne, szukamy zniżek zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i sprzedających online.
Do tegorocznego Czarnego Piątku można już odliczać dni. Sklepy przygotowują się do rozpoczęcia maratonu zakupów świątecznych i wyprzedaży. Handlowcy zastanawiają się, co zrobić, żeby skutecznie przyciągnąć kupujących. Jak wynika z badania wykonanego na potrzeby raportu Santander Consumer Bank „Polaków portfel własny – kochamy okazje”, w roku 2017 z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystało 18 proc.
Jakie sklepy będą oblegane podczas tegorocznego Black Friday? Na co będą polować młodsi? Przeczytaj w tym artykule
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.