Black Friday. Nie wszystko złoto, co się w galerii świeci
Ubrania, elektronika, sprzęt AGD, kosmetyki i perfumy. To produkty, które kupujemy najczęściej w tzw. czarny piątek. Według raportu Santan-der Consumer Banku i Instytutu IBRIS, co czwarty Polak deklaruje, że skorzysta z tegorocznych wyprzedaży.
Trzy dni wyjątkowych promocji”, „Czterdzieści procent na wszystko”, „Wyjątkowe oferty i niepowtarzalne okazje” - w ten sposób lubelscy sprzedawcy zachęcają klientów do zakupów w najbliższe cztery dni. Skąd zwyczaj organizowania wyprzedaży akurat w ostatni piątek listopada wziął się w Polsce?
- Nie sądzę, żeby większość z nas kojarzyła Black Friday z Dniem Dziękczynienia, świętowanego przez Amerykanów w czwarty czwartek listopada.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak sprzedawcy chcą zachęcić nas do zakupów w najbliższych dniach
- Skąd zwyczaj organizowania wyprzedaży akurat w ostatni piątek listopada wziął się w Polsce
- Jakie najczęściej popełniamy błędy podczas zakupów.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.