Black Friday. Nie wszystko złoto, co się w galerii świeci

Czytaj dalej
Fot. archiwum
Piotr Nowak

Black Friday. Nie wszystko złoto, co się w galerii świeci

Piotr Nowak

Ubrania, elektronika, sprzęt AGD, kosmetyki i perfumy. To produkty, które kupujemy najczęściej w tzw. czarny piątek. Według raportu Santan-der Consumer Banku i Instytutu IBRIS, co czwarty Polak deklaruje, że skorzysta z tegorocznych wyprzedaży.

Trzy dni wyjątkowych promocji”, „Czterdzieści procent na wszystko”, „Wyjątkowe oferty i niepowtarzalne okazje” - w ten sposób lubelscy sprzedawcy zachęcają klientów do zakupów w najbliższe cztery dni. Skąd zwyczaj organizowania wyprzedaży akurat w ostatni piątek listopada wziął się w Polsce?

- Nie sądzę, żeby większość z nas kojarzyła Black Friday z Dniem Dziękczynienia, świętowanego przez Amerykanów w czwarty czwartek listopada.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak sprzedawcy chcą zachęcić nas do zakupów w najbliższych dniach
  • Skąd zwyczaj organizowania wyprzedaży akurat w ostatni piątek listopada wziął się w Polsce
  • Jakie najczęściej popełniamy błędy podczas zakupów.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Piotr Nowak

Zajmuję się gospodarką regionu, sprawami sądowymi i prokuratorskimi oraz religią.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.