Agnieszka Kamińska

Bartosz Czupryk: „Jestem Polakiem” nabrało nowego brzmienia

Bartosz Czupryk: „Jestem Polakiem” nabrało nowego brzmienia Fot. materiały prasowe
Agnieszka Kamińska

Z Bartoszem Czuprykiem, specjalistą od marketingu politycznego i kreowania wizerunku, rozmawia 
Agnieszka Kamińska.

Z badania Open Research dowiadujemy się, że wzrasta patriotyzm konsumencki Polaków. Już 
7 na 10 kupujących deklaruje, że polskie pochodzenie produktu jest wystarczającą zachętą do jego zakupu. Z czego to wynika?

Z silnej potrzeby przynależności społecznej. Taki stan rzeczy wymusza sytuacja w naszym kraju, ale też szerzej - w całej Europie.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Agnieszka Kamińska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.