Fot. Rajmund Wełnic Prąd do zasilania ładowarek baterii autobusów elektrycznych KM Szczecinek zdrożał od stycznia o blisko połowę.
Rajmund Wełnic
Drożejący prąd może „położyć” ekonomikę transportu elektrycznego. W Szczecinku z tego „paliwa” korzysta głównie 10 miejskich autobusów.
Elektromobilność w powiecie szczecineckim nie robi na razie furory. Zarejestrowano raptem trzy pojazdy elektryczne, ale - nie licząc taksówki ufundowanej przez Kronospan w konkursie dla taksówkarzy - kupują je jedynie instytucje publiczne: jedno auto ma Zespół Szkół Technicznych, drugie Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się