Nasz czytelnik ze Słupska w jednym z marketów kupił urządzenie do pomiaru ciśnienia. W domu okazało się, że ma ono uszkodzony wyświetlacz. Gdy chciał je zwrócić i zażądał oddania gotówki, sklep odmówił. Mężczyzna poprosił więc o pomoc powiatowego rzecznika konsumentów.
Nasz czytelnik ma problemy z sercem, wiec aby móc regularnie kontrolować poziom ciśnienia, poszedł do jednego ze słupskich hipermarketów i tam kupił ciśnieniomierz. W domu chciał go użyć, jednak okazało się, że urządzenie ma uszkodzony wyświetlacz.
Mężczyzna szybko wrócił więc do sklepu, by zwrócić ciśnieniomierz i otrzymać gotówkę bądź inne, sprawne urządzenie.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.