Daniel Klusek

Akcja redakcja. Rękojmia jest nawet wtedy, gdy nie ma gwarancji

Akcja redakcja. Rękojmia jest nawet wtedy, gdy nie ma gwarancji Fot. Archiwum
Daniel Klusek

Nasz czytelnik ze Słupska w jednym z marketów kupił urządzenie do pomiaru ciśnienia. W domu okazało się, że ma ono uszkodzony wyświetlacz. Gdy chciał je zwrócić i zażądał oddania gotówki, sklep odmówił. Mężczyzna poprosił więc o pomoc powiatowego rzecznika konsumentów.

Nasz czytelnik ma problemy z sercem, wiec aby móc regularnie kontrolować poziom ciśnienia, poszedł do jednego ze słupskich hipermarketów i tam kupił ciśnieniomierz. W domu chciał go użyć, jednak okazało się, że urządzenie ma uszkodzony wyświetlacz.
Mężczyzna szybko wrócił więc do sklepu, by zwrócić ciśnieniomierz i otrzymać gotów­kę bądź inne, sprawne urządzenie.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Daniel Klusek

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.